Pytania i odpowiedzi
pobierz katalog pdf-
CZY KAŻDY MOŻE WYPOŻYCZYĆ SPRZĘT W ATUT RENTAL?Tak. Z oferty ATUT RENTAL mogą korzystać zarówno firmy, jak i klienci indywidualni.
-
JAKICH DOKUMENTÓW POTRZEBUJĘ ŻEBY WYNAJĄĆ SPRZĘT?Wystarczy dowód osobisty oraz dokument potwierdzający adres zamieszkania np. rachunek za prąd, gaz itp.
Jeżeli najemcą jest firma, potrzebny będzie numer NIP lub KRS.
Jeżeli nie jesteś właścicielem firmy, do zawarcia umowy potrzebne będzie odpowiednie upoważnienie. -
JAK WYSOKA JEST KAUCJA ZA WYNAJMOWANY SPRZĘT?Wysokość kaucji jest dostosowana do danej kategorii sprzętu. W celu uzyskania informacji dotyczących wysokości kaucji dla konkretnego sprzętu, skontaktuj się z oddziałem ATUT RENTAL.
-
KIEDY KOŃCZY SIĘ CZAS WYNAJMU?
- Po zakończeniu pracy po prostu odwieź sprzęt do oddziału ATUT RENTAL, z którego był wypożyczany.
- Jeżeli dostawa i odbiór sprzętu realizowany jest przez ATUT RENTAL, wystarczy że zadzwonisz i zgłosisz, że sprzęt jest gotowy do odbioru – czas wynajmu kończy się w tym momencie.
-
CZY ODDANIE UBRUDZONEGO SPRZĘTU ŁĄCZY SIĘ Z DODATKOWĄ OPŁATĄ?Mamy świadomość w jakich warunkach pracują maszyny budowlane i w przypadku normalnego użytkowania, żadne dodatkowe opłaty nie są naliczane. Dzieje się tak jedynie w sporadycznych przypadkach, kiedy sprzęt wymaga długotrwałego i pracochłonnego czyszczenia, np. ze względu na pokrycie zaschniętym betonem, czy grubą warstwą błota.
-
W JAKICH GODZINACH CZYNNE SĄ ODDZIAŁY ATUT RENTAL?Oddziały wypożyczalni ATUT RENTAL są otwarte od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-16.00.
-
JAKIE SĄ SZCZEGÓŁY UMOWY WYNAJMU?Podstawą umowy wynajmu są: „Ogólne warunki najmu sprzętu wypożyczanego przez ATUT RENTAL Sp. z o. o.”.
-
CO W WYPADKU GDY SPRZĘT ULEGNIE USZKODZENIU LUB ZNISZCZENIU?Liczymy na to, że sprzęt wróci do ATUT RENTAL w takim samym stanie w jakim został wynajęty. W przypadku zniszczeń spowodowanych wypadkiem lub nieprawidłową eksploatacją, konieczne jest pokrycie kosztów naprawy.
-
CO SIĘ DZIEJE W WYPADKU AWARII SPRZĘTU?W przypadku awarii, możesz na nas liczyć. Jeżeli awaria jest efektem prawidłowej eksploatacji sprzętu, dokonamy jego szybkiej naprawy na miejscu lub w razie konieczności, wymienimy go na inny o tych samych parametrach. Czas od momentu zgłoszenia awarii, aż do jej usunięcia, nie jest brany pod uwagę przy rozliczaniu wynajmu.
-
CO TO JEST STAWKA DOBOWA?Doba wynajmu liczy się od momentu wynajmu do tej samej godziny dnia następnego, np. od 8.00 w poniedziałek do 8.00 we wtorek.
-
TYDZIEŃ = 5 STAWEK DOBOWYCH. CO TO ZNACZY?W ATUT RENTAL oszczędzasz wynajmując na dłuższy okres!
Przy wynajmie na tydzień kalendarzowy – np. od poniedziałku do poniedziałku, otrzymujesz do 2 dni gratis (płacisz tylko za 5 stawek dobowych)!
24 000
Maszyn do budowy,
remontu i ogrodu
remontu i ogrodu
42
oddziały
wypożyczalni
wypożyczalni
24h/7
wsparcie
Klientów
Klientów
profesjonalne
doradztwo
doradztwo
mobilni
serwisanci
serwisanci